سرپرست حوزه هنري استان يزد، گفت: سياست‌هاي حوزه هنري استان يزد قائم به شخص نيست و صرفاً تابع برنامه‌هاي اعلامي مركز مي باشد و با تغيير مديريت ،‌سيياست‌ها تغيير نخواهد كرد.

يزدفردا محمد ملك ثابت در گفت و گو باايسنا- اظهار داشت: محمودملك ثابت مدير حوزه هنري درخواست بازنشستگي خود را داده بود كه اين درخواست مورد توافق قرار گرفت و اكنون عملاً حكم سرپرستي به نام من صادر شده است و مديريت حوزه را مركز تهران انتخاب و معرفي خواهد نمود.

وي در خصوص عملكرد مديريت گذشته بيان داشت: درخصوص عملكرد رياست سابق حوزه افراد خارج از سيستم بايد نظر بدهند و اين ارزيابي بايد از سوي هنرمندان و افرادي كه با اين مركز در ارتباط بودند، صورت گيرد.

ملك ثابت در ادامه گفت: سياست‌هاي حوزه هنري قائم به شخص نيست و صرفاً تابع برنامه‌هاي اعلامي مركز مي‌باشد و البته سليقه‌هاي مديريتي نيز مي‌تواند اعمال شود، اما اين سليقه‌ها در برنامه‌هاي كوتاه مدت و بلند مدت تغييري ايجاد نخواهد كرد و هر بخشي كه نياز به توجه بيشتر داشته باشد، طبق برنامه‌هاي حوزه تغيير خواهد كرد و اين روال طبق سياست گذشته خواهد بود.

اين مقام مسئول يادآور شد: هدف حوزه هنري كشف و پرورش استعدادهاي جوانان است و اين روند در يزد نيز پيگيري شده است و در دوره مسئوليت هرفرد اين هدف دنبال خواهد شد و درصد تغييرات برنامه‌ها بر اثر اعمال نظر شخصي كه همان مديريت بسيار كم خواهد بود.

وي افزود:‌هدف حوزه هنري كشف و پرورش استعدادهاي جوانان است و اين روند در يزد نيز پيگيري شده است و در دوره مسئوليت هر فرد اين هدف دنبال خواهد و درصد تغييرات برنامه ها براثر اعمال نظر شخصي كه همان مديريت بسيار كم خواهد بود و عملا سياستها تغيير نخواهد كرد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا